donderdag 13 augustus 2015

Vakantie

 Ik ben nu 8 maanden oud en mag er best wezen. Ik ben lekker eigenwijs, speels en weet niet van ophouden. Op vakantie was ik een beetje van slag. Slapen in een hok op wielen. Caravan noemen ze dat. Had niet eens me eigen bench. Sliep in een mandje op de grond, maar meestal kroop ik op het grote bed bij mijn baasjes. Er kwamen ook heel veel mensen voor bij ons plekje. Dan liet ik wel even van me horen. Laten zien dat ik de baas ben.Tijdens het wandelen in het bos heb ik heel wat moeten piesen tegen bomen, paaltjes en struiken. Moest mijn geurtje achterlaten Gelukkig zijn we nu weer thuis. Wat een gedoe zeg.Nog even wat foto's.

Wachten in de auto op de baas.

Duurt wel lang, hoor!

Door het raam naar buiten.


Lekker kusje voor mijn vrouwtje.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten